جراح فوق تخصص افتادگی پلک

جراح فوق تخصص افتادگی پلک

فهرست مطالب

انتخاب بهترین جراح فوق تخصص افتادگی پلک

افتادگی پلک یکی از انواع بیماری های پلک چشم است که باعث تغییر فرم پلک می شود. این عارضه معمولا به صورت مادرزادی و اکتسابی به وجود می آید. عوامل متعددی مانند مشکلات عصبی، بیماری های عضلانی، مشکلات موضعی چشم مانند عفونت، تومور و… باعث ایجاد این عارضه در پلک می شوند. پلک ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا علاوه بر زیبایی صورت در محافظت از چشم و بینایی تاثیر گذار هستند. به همین دلیل بهتر است عارضه هایی که باعث اختلال در عملکرد پلک و چشم می شوند، هر چه سریع تر درمان شوند. انتخاب یک جراح خوب نقش موثری در سلامت پلک و بهبود عارضه افتادگی پلک دارد. به همین دلیل بر آن شدیم تا در این مقاله به بررسی انتخاب بهترین جراح فوق تخصص افتادگی پلک بپردازیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

جراح فوق تخصص افتادگی پلک
افتادگی پلک سمت راست

اهمیت انتخاب بهترین جراح فوق تخصص افتادگی پلک

انتخاب بهترین جراح فوق تخصص افتادگی پلک از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نقش مهمی را در سلامت چشمان و پلک ایفا می کند. پلک ها با تامین آب چشم از خشک شدن آن جلوگیری می کنند و نقش موثری را در حفاظت از چشم بر عهده دارند؛ بنابراین بهتر است جراحی افتادگی پلک توسط جراح فوق تخصص افتادگی پلک انجام شود. یک جراح فوق تخصص افتادگی پلک به دلیل داشتن تجربه و تخصص بالا باعث آسیب دیدن چشم و پلک نمی شود و تلاش می کند تا جراحی موفقیت آمیزی را برای بیمار به ارمغان بیاورد.

جراح فوق تخصص افتادگی پلک
جراح فوق تخصص افتادگی پلک

جراحی افتادگی پلک چشم چگونه انجام می شود؟

جراحی افتادگی پلک توسط متخصصان چشم پزشکی و جراحان با تجربه انجام می شود. به همین دلیل برای درمان افتادگی پلک چشم باید به بهترین جراح فوق تخصص افتادگی پلک مراجعه شود. جراح قبل از جراحی بیمار را معاینه کرده و توضیحات کوتاهی در رابطه با نحوه جراحی به بیمار می دهد. بیمار بعد از انجام تست ها و معاینات برای جراحی آماده می شود. این جراحی به صورت سرپایی و با تزریق بی حسی به پلک انجام می شود. پزشک بعد از تزریق بی حسی برای ایجاد برش در پلک اقدام می کند. معمولا جراحان از پلک بالا برای شروع جراحی استفاده می کنند. جراح برش های کوچکی را در بالا و پایین پلک ایجاد می کند و مایعات اضافی و چربی ها را از آن خارج می کند. بیشتر جراحان بعد از خارج کردن چربی و مایعات پوست ها و چین و چروک اضافی اطراف چشم را از بین می برند. جراحی افتادگی پلک به شکل های مختلفی انجام می شود و نحوه جراحی با توجه به شرایط بیمار توسط جراح فوق تخصص افتادگی پلک تعیین می شود.

 

فاکتورهای مهم در انتخاب جراح فوق تخصص افتادگی پلک

متاسفانه امروزه برخی از پزشکان با وجود نداشتن تجربه و تخصص کافی برای جراحی افتادگی پلک اقدام می کنند. جراح فوق تخصص افتادگی پلک نسبت به جراحانی که از تخصص کافی برخوردار نیستند، درمان افتادگی پلک را با کیفیت بالاتری انجام می دهند. فاکتورهای مهم در انتخاب جراح فوق تخصص افتادگی پلک عبارتند از:

  • پیگیری منظم: پزشکان و جراحان متخصص از وضعیت بیمار در قبل و بعد از جراحی آگاه هستند و تلاش می کنند تا درمان افتادگی پلک را به بهترین نحو انجام دهند.
  • سطح دانش بالا: جراح فوق تخصص افتادگی پلک به دلیل گذراندن دوره های تخصصی از سطح دانش بالایی برخوردار هستند و روش جراحی را با توجه به شرایط بیمار و شرح حالی که از بیمار گرفته است، انجام می دهد.
  • مشاوره قبل از جراحی: یک جراح فوق تخصص افتادگی پلک برای اطلاع از وضعیت بیمار و داشتن جراحی موفق و بدون درد به مشاوره قبل از عمل می پردازد و بیمار را به لحاظ روحی و جسمی برای جراحی آماده می کند.

 

مزایای انتخاب جراح فوق تخصص افتادگی پلک

  • جراحانی که در زمینه عمل افتادگی پلک از تخصص بالایی برخوردار هستند، در کمترین زمان به درمان افتادگی پلک می پردازند. این جراحان از تجربه بالایی برخوردار هستند و تلاش می کنند تا جراحی بدون درد و موفقیت آمیزی را برای بیمار انجام دهند.
  • بهترین جراح فوق تخصص افتادگی پلک به دلیل داشتن تخصص و تجربه بالا، افتادگی پلک را به گونه ای درمان می کند تا آثاری از عمل به جای نماند و آسیب کمتری به شخص وارد شود.
  • در صورتی که جراحی افتادگی پلک توسط بهترین جراح فوق تخصص افتادگی پلک انجام شود، میزان عوارض ناشی از جراحی کاهش پیدا می کند و شخص در مدت کوتاه تری سلامت خود را به دست می آورد.
  • جراحان متخصص در هنگام بروز مشکل حین عمل دچار اضطراب نمی شوند و بهترین راه حل را برای درمان مشکلاتی که ممکن است در حین عمل به وجود بیاید پیدا می کنند.
جراح فوق تخصص افتادگی پلک
جراح فوق تخصص افتادگی پلک

مراجعه به پزشک

در این مقاله به بررسی انتخاب بهترین جراح فوق تخصص افتادگی پلک پرداختیم. افتادگی پلک که در آن مرز بین پلک بالا و پلک پایین از بین می رود، در صورت درمان نشدن ممکن است در بینایی شخص تاثیر گذار باشد. به همین دلیل بهتر است بعد از انتخاب بهترین جراح فوق تخصص افتادگی پلک، برای درمان این عارضه اقدام شود. دکتر احسان عباس نیا متخصص چشم پزشکی و فوق تخصص استرابیسم و اکولوپلاستیک با توجه به شرایط بیمار از طریق جراحی برای درمان افتادگی پلک اقدام می کند. شما می توانید با مراجعه به مطب دکتر احسان عباس نیا از وضعیت افتادگی پلک خود آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

جراحی زیبایی درشت کردن چشم

جراحی زیبایی درشت کردن چشم

جراحی زیبایی درشت کردن چشم جراحی زیبایی چشم و پلک تنها در جراحی بلفاروپلاستی خلاصه نمی شود. برخی از افرادی که علاقه زیادی به افزایش

مزایای بوتاکس اطراف چشم

مزایای بوتاکس اطراف چشم

مزایای بوتاکس اطراف چشم امروزه تزریق بوتاکس نقش مهمی در حوزه های زیبایی و درمانی ایفا می کند. یکی از مهم ترین کاربردهای بوتاکس، افزایش

هزینه بوتاکس چانه

هزینه بوتاکس چانه

مزایا، معایب و هزینه های بوتاکس چانه بوتاکس می ‌تواند به بهبود نواحی ناهموار چانه کمک کند. در برخی افراد، به دلیل تنش عضله منتالیس،

مطالب مرتبط

اختلالات چشمی
افتادگی پلک (پتوز)
Avatar

اختلالات چشمی

اختلالات چشمی که ممکن است خطرناک باشد اختلالات چشمی یکی از عواملی هستند که به مرور زمان باعث آسیب به چشم و بینایی انسان می

مطالعه مقاله »