لیفت دایرکت ابرو چیست

لیفت دایرکت ابرو چیست

فهرست مطالب

لیفت دایرکت ابرو چیست؟

لیفت دایرکت ابرو روشی است که می توان برای رفع مشکلات افتادگی ابروها از آن استفاده کرد. این روش با توجه به شرایط خاصی که دارد در لیست روش های تهاجمی لیفت قرار می گیرد. برای انتخاب لیفت مستقیم به عنوان راه درمان، باید پیش از اقدام به جراحی با پزشک متخصص مشورت کنید تا از مناسب بودن انتخابتان مطمئن شوید.

لیفت دایرکت یا مستقیم ابرو

لیفت دایرکت ابرو جراحی زیبایی است که با برش در قسمت رویش مو و بالای ابرو آغاز می شود. بازه زمانی مربوط به جراحی ثابت نیست و با توجه به میزان مشکل فرد متقاضی متفاوت است. اما به طور کلی این جراحی بیشتر از یک تا یک و نیم ساعت طول نمی کشد. لیفت ابرو قبلا هم کاربرد داشت؛ اما در حال حاضر با توجه به توجه بیشتر به مقوله زیبایی و پیشرفت های چشم گیری که این روش داشته است، افرادی بیشتری برای لیفت ابروی خود از آن استفاده می کنند. در صورتی که این جراحی با برش های صحیح و در افراد مناسب (انتخاب زیباجوی مناسب این عمل) انجام شود، نتیجه رضایت بخش خواهد بود و برش جراحی بصورت چین چسبیده به مرز فوقانی ابرو نمود زیادی ندارد. از دیگر مزیت های لیفت مستقیم می توان به تاثیر بالای آن در فرم دهی ابرو اشاره کرد.

لیفت دایرکت ابرو چیست
لیفت دایرکت ابرو چیست

مزیت های لیفت مستقیم ابرو

هر یک از روش های لیفتینگ ابرو مزایا و ویژگی های مثبت خود را دارند. لیفت دایرکت ابرو نیز مزایایی دارد که باعث ترجیح آن به دیگر راه های موجود می شوند. اصلی ترین ویژگی های مثبت این روش به شرح زیر هستند:
· در این روش امکان بیشتری برای فرم دهی ابرو وجود دارد.
· بهترین روش برای اصلاح غیر قرینگی ابروها است.
· نتایج حاصل شده از این روش نسبت به سایر جراحی ها و راه های غیر تهاجمی ماندگاری بیشتری دارد.
· افزایش سن با بازگشت دوباره افتادگی ها همراه است؛ در صورتی که از لیفت ابرو برای کاهش افتادگی استفاده شود، درصد بازگشت مجدد افتادگی ها کاهش پیدا می کند.
· برش های ایجاد شده در این روش کوچک هستند؛ در نتیجه دوران نقاهت کوتاه تری را به دنبال دارد.

 

اگر برای لیفت ابرو نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید این مقاله را مطالعه کنید:

لیفت ابرو و انواع آن

 

لیفت مستقیم ابرو برای چه کسانی مفید است؟

افرادی که قصد جوانسازی و رفع مشکلات مربوط به نواحی پیشانی و اطراف ابروها را دارند، بهتر است پس از کسب آگاهی در مورد ویژگی های هر یک از روش ها، بهترین آن را متناسب با مشکل خود انتخاب کنند؛ به طور کلی افرادی که لیفت مستقیم برای آن ها بهترین روش به حساب می آید به شرح زیر هستند:

  • افرادی که قصد رفع افتادگی ابرو بر اثر افزایش سن را دارند.
  • افرادی که چین های پوستی متعدد و عمیق در پیشانی دارند از گزینه های مناسب برای این نوع عمل هستند.
  • این عمل بیشتر مناسب افرادی است که پوست آن ها برای بازسازی عملکرد بهتری دارد.
  • افرادی که ابروهای آن ها به هر دلیلی دچار غیر قرینگی شدید است، می توانند از این روش برای رفع مشکل خود استفاده کنند.
  • افرادی که به دلیل شرایط جسمانی یا به هر دلیل دیگری امکان انجام جراحی لیفت اندوسکوپی تحت بیهوشی عمومی برایشان مقدور نیست نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند چرا که این عمل تحت بی حسی موضعی انجام میشود.
  • آقایانی که به دلیل ریزش موی قسمت پیشانی سر امکان انجام لیفت اندوسکوپی پیشانی برایشان مقدور نیست.

نکته تعیین کننده دیگر هزینه عمل هست که در روش لیفت مستقیم ابرو نسبت به روش اندوسکوپی لیفت ابرو هزینه کمتری دارد .

لیفت مستقیم ابرو در چه کسانی توصیه نمی شود؟

۱- خانم‌هایی که پیشانی صاف و بدون چروک دارند ، بعلت دیده شده محل برش در بالای ابرو روش پیشرفته اندوسکوپی پیشانی توصیه میشود که هیچ ردی از عمل در پیشانی دیده نشود.
۲- افرادی که بد زخم هستند و ترمیم زخم آنها با عارضه اتفاق می افتد.
۳- افرادی که ابروی ضعیفی دارند نیز امکان بیشتر دیده شدن محل برش وجود دارد.

چرا باید عمل دایرکت ابرو را انجام دهیم ؟

چشم ها و ابروها اجزایی هستند که تاثیر آن ها در زیبایی بسیار زیاد است؛ به همین دلیل عمل های زیبایی مربوط به چشم و ابرو بسیار گسترش یافته اند. لیفت یکی از روش هایی است که به وسیله آن می توان زیبایی چشم و ابرو ها را چندين برابر کرد. این مسئله بیشتر در مورد افرادی صدق می کند که دچار مشکلاتی نظیر افتادگی شدید ابرو و بی حالتی چشم هستند. روش های مختلفی برای انجام عمل لیفتینگ وجود دارد که برخی از آن ها به صورت تهاجمی و برخی دیگر با روش غیر تهاجمی انجام می شوند.
لیفت دایرکت ابرو یکی از روش های تهاجمی است که به وسیله آن می توانید مشکلات اطراف چشم خود را برطرف کنید. انجام این عمل باعث می شود ابرو ها از حالت افتاده خارج شوند و ظاهر فرد از حالت عصبی و غمگین خارج می شود؛ همچنین انجام این عمل باعث می شود افرادی که دارای افتادگی پلک هستند، از میدان دید بیشتری پس از جراحی برخوردار شوند.

اقدامات پیش از جراحی مستقیم ابرو

لیفت دایرکت ابرو نوعی جراحی زیبایی است که مانند دیگر جراحی ها‌، اقدامات قبل از عمل دارد. آگاهی از این نکات به متقاضی کمک می کند با شرایطی مناسبی برای عمل حاضر شوند. در ادامه به مهم ترین اقدامات پیش از لیفت دایرکت ابرو اشاره خواهیم کرد:

  • در جلسه مشورتی پیش از انجام جراحی، متقاضی باید نوع و میزان داروهایی که مصرف می کند را با پزشک در میان بگذارد؛ همچنین لازم است در این جلسات جراح از بیماری های زمینه ای فرد آگاه شود.
  •  الکل و دخانیات موادی هستند که مصرف آن باید 2 هفته پیش از جراحی و مدتی پس از جراحی متوقف شود؛ در صورتی که فرد این نکته را رعایت نکند، جراحی و دوران نقاهت سختی را تجربه خواهد کرد.
  •  از آنجایی که پس از جراحی تا مدتی اجازه استحمام نخواهید داشت، بهتر است قبل از جراحی حمام کنید.

مراقبت های مهم پس از لیفت مستقیم ابرو

رعایت نکات مراقبتی پس از جراحی به اندازه نکات مربوط به پیش از جراحی مهم است؛ زیرا انجام این دستورات باعث می شود عوارض پس از جراحی با سرعت بیشتری بهبود یابند. در ادامه به منظور آگاه سازی شما، تعدادی از مهم ترین مراقبت های پس از لیفت دایرکت ابرو را ذکر خواهیم کرد:

  • استفاده از کمپرس یخ باعث کاهش چشمگیر تورم ایجاد شده در قسمت های برش داده شده می شود.
  • انجام فعالیت های سنگین و ورزش تا چند هفته بعد از بهبود خطرناک است.
  • برای رفع دردهای ایجاد شده بر اثر زخم باید مسکن های تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید.
  • سعی کنید تا مدتی پس از لیفت مستقیم طوری بخوابید که سرتان بالاتر از سایر قسمت های بدنتان باشد. این طرز خوابیدن به تسریع بهبود کبودی ها و تورم کمک می کند.
  • ایجاد رطوبت در اطراف زخم می تواند باعث ایجاد عفونت شود؛ به همین دلیل استحمام باید تا چند روز بعد از جراحی به تعویق بیفتد.
  • مصرف الکل و دخانیات پس از لیفت مستقیم ابرو باید برای مدتی قطع شود.
لیفت دایرکت ابرو چیست
لیفت دایرکت ابرو چیست

هزینه جراحی لیفت مستقیم ابرو

هزینه جراحی لیفت ابرو مستقیم چقدر است؟ پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. چرا که انجام این عمل برای اکثر افراد در شرایط متفاوتی انجام می شود. چگونگی این شرایط در عدم ثبات هزینه ها تاثیر دارد. به طور مثال ابزارهای به کار رفته در جراحی و میزان افتادگی ابرو از عواملی است که می تواند باعث کاهش یا افزایش هزینه ها شود.
جهت آگاهی از میزان دقیق هزینه لیفت مستقیم ابرو مراجعه به پزشک و انجام معاینه ضروری است. در ادامه عواملی که به طور کلی در میزان هزینه ها تاثیر گذار هستند را ذکر خواهیم کرد:
میزان افتادگی ابروها
نوع پوست و شلی آن
چگونگی فرایند جراحی
روش جراحی
ابزارهای به کار برده شده در جراحی

مراجعه به پزشک
لیفت دایرکت ابرو یکی از عمل های زیبایی است که برای رفع مشکلات اطراف ابرو به کار می رود. آگاهی از روش انجام این جراحی و نتایج حاصل از آن بسیار مهم است؛ زیرا متقاضی با کسب اطلاعات از این موارد می تواند از مناسب بودن این روش برای رفع مشکل خود مطمئن شود. پزشک و جراح نیز از مواردی است که باید در مورد آن کسب اطمینان شود. در صورتی که لیفت دایرکت ابرو توسط یک فرد ناشی انجام شود مشکلاتی مانند: عدم رضایت از نتیجه جراحی، به وجود خواهد آمد. دکتر احسان عباس نیا فوق تخصص استرابیسم و اکولوپلاستیک می تواند بهترین جراح برای مراجعه و انجام لیفت دایرکت ابرو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

جراحی زیبایی درشت کردن چشم

جراحی زیبایی درشت کردن چشم

جراحی زیبایی درشت کردن چشم جراحی زیبایی چشم و پلک تنها در جراحی بلفاروپلاستی خلاصه نمی شود. برخی از افرادی که علاقه زیادی به افزایش

مزایای بوتاکس اطراف چشم

مزایای بوتاکس اطراف چشم

مزایای بوتاکس اطراف چشم امروزه تزریق بوتاکس نقش مهمی در حوزه های زیبایی و درمانی ایفا می کند. یکی از مهم ترین کاربردهای بوتاکس، افزایش

هزینه بوتاکس چانه

هزینه بوتاکس چانه

مزایا، معایب و هزینه های بوتاکس چانه بوتاکس می ‌تواند به بهبود نواحی ناهموار چانه کمک کند. در برخی افراد، به دلیل تنش عضله منتالیس،

مطالب مرتبط

لیفت آندوسکوپی ابرو
لیفت ابرو و پیشانی
Avatar

لیفت آندوسکوپی ابرو

لیفت آندوسکوپی ابرو افزایش و تکمیل زیبایی چشم ها و ابروها برای هر فرد زیباپسندی حائز اهمیت خواهد بود. افزایش سن از مهم ترین دلایل

مطالعه مقاله »
لیفت ابرو با لیزر
لیفت ابرو و پیشانی
Avatar

لیفت ابرو با لیزر

لیفت ابرو با لیزر پوست صورت یکی از مهم ترین نواحی است که در اثر افزایش سن تحت تاثیر قرار می گیرد. چین و چروک

مطالعه مقاله »
هزینه لیفت پیشانی
لیفت ابرو و پیشانی
Avatar

هزینه لیفت پیشانی

هزینه لیفت پیشانی افزایش اعتماد به نفس یکی از مهم ترین دستاوردهای استفاده از روش های زیبایی یا جراحی های زیبایی به شمار می آید.

مطالعه مقاله »
انواع لیفت پیشانی
لیفت ابرو و پیشانی
Avatar

انواع لیفت پیشانی

انواع لیفت پیشانی یکی از تکنیک های جوان سازی پوست پیشانی و زیبایی چهره، لیفت پیشانی است. این روش زیبایی به دلیل نتایج مطلوبی که

مطالعه مقاله »