عمل پف پلک پایین در تهران

عمل پف پلک پایین در تهران

فهرست مطالب

پف پلک پایین یکی از مشکلاتی است که در سنین بالا باعث تغییر چهره افراد می شود. بسیاری از زنان نگران ماندگاری پف پلک پایین و تاثیر آن بر زیبایی صورت هستند. خوشبختانه امروزه روش های متنوعی برای درمان پف پلک پایین وجود دارد. یکی از راه های درمان پف پلک پایین جراحی است. عمل پف پلک پایین در تهران توسط متخصصان چشم پزشکی انجام می شود. در این مقاله به بررسی روش درمان و عمل پف پلک پایین در تهران می پردازیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

منظور از پف پلک پایین چیست؟

پف پلک پایین یکی از شایع ترین مشکلاتی است که در سنین بالا به دلیل تجمع چربی و مایعات در زیر پوست ایجاد می شود. با افزایش سن به دلیل ناتوانی بدن در کلاژن سازی و کاهش حجم عضلات، میزان انعطاف پذیری پوست به شدت کاهش پیدا می کند. این اتفاق معمولا باعث نمایان شدن چربی در بخش های مختلف صورت یا بدن می شود. پف پایین پلک یکی از علائم تجمع کیسه های چربی در صورت است. پوست اطراف چشم بسیار نازک است و تجمع چربی و مایعات در اطراف چشم به راحتی مشخص می شود.

عمل پف پلک پایین در تهران
عمل پف پلک پایین در تهران

عمل پف پلک پایین چیست؟

اگرچه ممکن است روش های متنوعی برای درمان پف پلک پایین وجود داشته باشد، اما بسیاری از روش ها ماندگار نیستند و بعد از مدتی مجددا پف پلک نمایان می شود. بهترین راه برای درمان پف پلک پایین، جراحی است. عمل پف پلک پایین در تهران با هدف زیبایی افراد انجام می شود. در عمل پف پلک پایین از طریق دستگاه های به روز و پیشرفته، چربی و مایعات جمع شده در پلک پایین را خارج می کنند. در این جراحی تمام نواقصی که باعث تغییر پف پلک پایین می شود را بدون ایجاد برش و بخیه در بیرون پلک خارج می کنند.

 

عمل پف پلک پایین در تهران چگونه انجام می شود؟

عمل پف پلک پایین در بیشتر مواقع موفقیت آمیز انجام می شود. جراح عمل پلک پایین چشم را به گونه ای انجام می دهد که تغییری در فرم چشم ایجاد نشود. برای انجام جراحی پف پلک، ابتدا چشمان شخص را از طریق بی حسی، بی حس می شود. سپس جراح پلک ها را از بخش داخلی برش می دهد. بعد از برش پلک، مایعات وکیسه های چربی از پلک خارج کنند و پوست های اضافی را از طریق لیفت ترمیم و اصلاح می کنند.

عمل پف پلک پایین در تهران
عمل پف پلک پایین در تهران

مراقبت های بعد از عمل پف پلک پایین چشم در تهران

جراحی پف پلک پایین چشم عوارض چندانی ندارد و شخص بعد از چند روز بهبودی خود را بدست می آورد. با این حال بهتر است برای تسریع بهبودی و جلوگیری از بروز عوارض ناشی از عمل به نکات مهمی که توسط پزشک توصیه می شود، توجه شود. مراقبت های بعد از عمل پلک پایین چشم عبارتند از:

  • بهتر است تا دو روز بعد از عمل از برخورد آب و مایعات به پانسمان چشم جلوگیری شود.
  • داروهایی که توسط پزشک تجویز شده اند در اسرع وقت مصرف شوند تا روند بهبودی سریع تر انجام شود.
  • از کشیدن پلک و مالیدن چشم ها تا دو هفته بعد از عمل پرهیز شود.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب شود. بهتر است تا 3 ماه بعد از جراحی پف پلک پایین چشم از عینک های آفتابی استفاده شود.
  • در هنگام خروج از منزل برای جلوگیری از مشکلات پوستی از ضدآفتاب استفاده شود.
  • به مدت یک هفته از فعالیت فیزیکی و کار شدید پرهیز شود.
  • از خوردن غذاهایی شور و چرب تا 10 روز بعد از عمل پف پلک پایین در تهران پرهیز شود.

 

چه کسانی کاندید مناسبی برای عمل پف پلک پایین در تهران هستند؟

افرادی که برای درمان پف پلک پایین اقدام می کنند باید از سلامت جسمی کاملی برخوردار باشند. اختلالات جسمی و محدودیت ها باعث ایجاد مشکلات متنوعی در حین عمل می شود؛ بنابراین بهتر است برای معاینه و چکاپ کامل قبل از عمل به پزشک متخصص چشم پزشکی مراجعه شود. همچنین افراد سیگاری بهتر است به مدت چند هفته از مصرف سیگار اجتناب کنند.

عمل پف پلک پایین در تهران
عمل پف پلک پایین در تهران

مزایای عمل پف پلک پایین در تهران

عمل پف پلک پایین با هدف جوانسازی و زیباسازی صورت انجام می شود. این جراحی باعث از بین رفتن پوست های اضافی و رفع کیسه های پلک پایین چشم می شود. بر همین اساس بسیاری از افرادی که از بیماری پف پلک پایین رنج می برند، برای درمان اقدام می کنند. مزایای عمل پف پلک پایین در تهران عبارتند از:

  • ماندگاری بالا: بر خلاف بسیاری از روش های درمان، عمل پف پلک پایین از ماندگاری بالایی برخوردار است.
  • درمان سریع: افرادی که از طریق عمل برای درمان پف پلک پایین اقدام می کنند، دوران نقاهت کوتاهی دارند و بعد از چند روز می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند.
  • عمل سریع: عمل پف پلک پایین چشم در مدت زمان کوتاهی توسط پزشک متخصص انجام می شود و نتیجه عمل بلافاصله مشخص می شود.

 

مراجعه به پزشک

جراحی پف پلک پایین یکی از رایج ترین عمل های زیبایی است که باعث بازگشت جوانی انسان می شود. این جراحی با کاهش حجم چربی و مایعات باعث بالا رفتن پلک می شود. کسانی که از بیماری پف پلک پایین رنج می برند، می توانند با مراجعه به مطب دکتر احسان عباس نیا متخصص چشم پزشکی برای درمان اقدام کنند. دکتر احسان عباس نیا با توجه به شرایط بیمار برای درمان پف پلک پایین بدون بخیه و با بخیه اقدام می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

جراحی زیبایی درشت کردن چشم

جراحی زیبایی درشت کردن چشم

جراحی زیبایی درشت کردن چشم جراحی زیبایی چشم و پلک تنها در جراحی بلفاروپلاستی خلاصه نمی شود. برخی از افرادی که علاقه زیادی به افزایش

مزایای بوتاکس اطراف چشم

مزایای بوتاکس اطراف چشم

مزایای بوتاکس اطراف چشم امروزه تزریق بوتاکس نقش مهمی در حوزه های زیبایی و درمانی ایفا می کند. یکی از مهم ترین کاربردهای بوتاکس، افزایش

هزینه بوتاکس چانه

هزینه بوتاکس چانه

مزایا، معایب و هزینه های بوتاکس چانه بوتاکس می ‌تواند به بهبود نواحی ناهموار چانه کمک کند. در برخی افراد، به دلیل تنش عضله منتالیس،

مطالب مرتبط

هزینه بوتاکس چانه
مقالات
blog user

هزینه بوتاکس چانه

مزایا، معایب و هزینه های بوتاکس چانه بوتاکس می ‌تواند به بهبود نواحی ناهموار چانه کمک کند. در برخی افراد، به دلیل تنش عضله منتالیس،

مطالعه مقاله »