لیفت ابرو با لیزر

لیفت ابرو با لیزر

فهرست مطالب

لیفت ابرو با لیزر

پوست صورت یکی از مهم ترین نواحی است که در اثر افزایش سن تحت تاثیر قرار می گیرد. چین و چروک ها و خطوط ریز و درشت ایجاد شده در پیشانی و نواحی اطراف ابرو می توانند دلایلی بر افتادگی ابرو باشند. برای رفع افتادگی ابرو از روش های زیبایی همانند لیفت ابرو به روش لیزر استفاده می کنند. این مدل لیفت یکی از روش های غیر تهاجمی است که عوارض بسیار کمی دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی لیفت ابرو با لیزر و همچنین مراقبت های بعد از آن بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با میزان ماندگاری لیفت ابروز با لیزر و هزینه این روش زیبایی، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

لیفت ابرو چیست؟

یکی از روش های زیبایی ابرو و پیشانی که طی آن، اقدام به سفت کردن پوست پیشانی و بالا بردن ابرو می کنند، لیفت ابرو نامیده می شود. برای لیفت کردن ابرو و پیشانی از روش های مختلف جراحی و غیر جراحی استفاده می کنند. روش های غیر جراحی برای تغییرات جزیی و روش های جراحی اغلب برای تغییرات عمقی ایجاد شده در پیشانی مورد استفاده قرار می گیرند. بالا کشیده شدن ابرو و رفع چین و چروک ها و خطوط اخم ایجاد شده روی پیشانی از مهم ترین اهداف لیفت ابرو هستند که باعث افزایش شادابی و طراوت در حالت کلی چهره می شوند. توصیه می شود، این نوع لیفت ابرو زیر نظر پزشک متخصص چشم و زیبایی انجام شود.

لیفت ابرو با لیزر
لیفت ابرو با لیزر

چه کسانی می توانند لیفت ابرو با لیزر انجام دهند؟

بسیاری از افرادی که در پایان دهه چهارم و آغاز دهه پنجم زندگی قرار دارند، با دیدن چهره خود متوجه چین و چروک ها و خطوط ریز و درشت می شوند. برای از بین بردن این تغییرات ایجاد شده در چهره به پزشک متخصص مراجعه می کنند. افرادی که می توانند از این روش لیفت ابرو استفاده کنند باید دارای شرایط مورد تایید پزشک باشند. از جمله این شریط عبارتند از:
• افرادی که دارای چین و چروک های ریز و نه عمیق روی پیشانی هستند.
• افرادی که در بین ابروها دارای خطوط اخم ریزی هستند.
• افرادی که ابروهای آن ها حالت افتاده تری پیدا کرده است.
• افرادی که نمی توانند از روش های جراحی و تهاجمی استفاده کنند.
• افرادی که انتظار معقولی از نتایج لیفت ابرو با لیزر دارند.
• افرادی که به دلیل از دست شادابی چهره، اعتماد به نفس خود را از دست داده باشند.
• افرادی که مبتلا به بیماری های پوستی یا عصبی نباشند و از سلامتی عمومی کافی برخوردار باشند.

لیفت ابرو با لیزر چگونه انجام می شود؟

بنا به توصیه اکید پزشک قبل از مراجعه به کلینیک برای انجام لیفت ابرو با لیزر بایستی از هیچ نوع مواد آرایشی استفاده نشود. مصرف داروهای انعقاد کننده خون نیز باید متوقف شود. پس از آماده شدن بیمار، روی پیشانی را با مواد دارویی، ضدعفونی می کنند. سپس دستگاه لیزر را روی پوست پیشانی می کشند تا پالس های انرژی به عمق عضلات پیشانی تا لایه درم نفوذ پیدا کنند. اشعه های وارد شده بر لایه درم باعث تحریک سلول ها و کلاژن سازی می شود. جوان سازی پوست از طریق کلاژن سازی به مرور زمان رخ می دهد و باعث از بین رفتن چین و چروک ها و در نهایت بالا رفتن ابروها خواهد شد.

مقایسه لیفت لیزر ابرو با سایر روش های لیفت ابرو

لیفت ابرو با لیزر یکی از تاثیربخش ترین روش های غیر جراحی محسوب می شود و نتایج حاصل از آن ماندگاری بیشتری دارد. اگر بخواهیم لیفت ابرو به روش لیزر درمانی را با روش های جراحی مقایسه کنیم، باید گفت روش های جراحی با وجود تهاجمی بودن ولی دارای نتایج ماندگاری بیشتری هستند. افرادی که دارای افتادگی ابرو خفیف تا متوسطی هستند می توانند از این روش زیبایی استفاده کنند. از دیگر تفاوت های لیزر درمانی با سایر روش های غیر جراحی، میزان هزینه آن است. از آن جایی که این مدل لیفت نیاز به جلسه های متعدد دارد، هر جلسه دارای هزینه جداگانه ای خواهد بود.

مراقبت های بعد از لیفت کردن ابرو به روش لیزر

کوتاه بودن دوره نقاهت از مهم ترین مزایای این نوع لیفت ابرو است. این روش به دلیل غیر تهاجمی بودن، نیاز به مراقبت های جدی و طولانی مدت ندارد. برخی از نکات ساده ای هستند که بلافاصله بعد از لیفت کردن بایستی رعایت شوند. از جمله مراقبت های بعد از لیفت کردن ابرو به روش لیزر عبارتند از:
• خودداری از استفاده از لایه بردار، اپیلاسیون و وکس کردن
• خودداری از دست زدن، لمس و ماساژ دادن ناحیه پیشانی
• خودداری از قرار گرفتن در معرض نور خورشید
• استفاده از کمپرس های سرد
• نوشیدن مایعات فراوان
• استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک
• خودداری از استحمام آب داغ، جکوزی و استخر

میزان ماندگاری لیفت ابرو با لیزر

نتایج حاصل از لیفت ابرو با لیزر حدود 2 هفته بعد از لیزر درمانی ظاهر می شوند. این روش به چندین جلسه درمانی نیاز دارد که تعداد جلسات به نظر پزشک بنا به شرایط پوست بیمار مشخص می شود. میزان ماندگاری لیفت ابرو با لیزر نسبتاً طولانی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل عبارتند از:
• نوع پوست
• میزان پیشرفته بودن دستگاه و طول موج اشعه ها
• تجربه و دانش پزشک متخصص

عوارض احتمالی ناشی از لیفت ابرو با لیزر

لیفت کردن ابرو به روش لیزر دارای عوارض کم و ناچیزی است که در کوتاه ترین زمان حل می شوند. از جمله این عوارض احتمالی عبارتند از:
• قرمزی پوست پیشانی
• احساس درد و سوزش بسیار کم
• ایجاد تورم و التهاب

لیفت ابرو با لیزر
لیفت ابرو با لیزر

هزینه لیفت ابرو با لیزر

افرادی که تمایل به انجام لیفت ابرو با استفاده از لیزر درمانی هستند، اطلاع از هزینه این روش زیبایی از اولین پرسش های مطرح شده است. با توجه به فاکتورهای مهمی که وجود دارند، هزینه لیفت ابرو با لیزر را نمی توان به طور شفاف بیان کرد. از جمله فاکتورهای موثر در هزینه لیفت ابرو با لیزر عبارتند از:
• نوع دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده
• تعداد جسله های مورد نیاز برای لیفت کردن ابرو
• موقعیت جغرافیایی کلینیک یا مرکز زیبایی
• خصوصی یا دولتی بودن کلینیک

مراجعه به پزشک
در مطالب بالا به بررسی لیفت ابرو با لیزر پرداخته شد. لیفت کردن ابرو به روش لیزر یکی از روش های غیر تهاجمی است که نیازی به داروی بیهوشی ندارد. در این روش برای سفت کردن پوست پیشانی و کشیدن ابروها به سمت بالا از پرتوهای لیزر استفاده می کنند. دکتر احسان عباس نیا متخصص چشم پزشکی، فوق تخصص استرابیسم و اکولوپلاستیک و جراح فوق تخصص افتادگی پلک، تجربه و مهارت بالایی در درمان بیماری های چشمی و جراحی زیبایی چشم دارد. شما می توانید برای دریافت نوبت ویزیت و انجام لیفت ابرو با لیزر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

جراحی زیبایی درشت کردن چشم

جراحی زیبایی درشت کردن چشم

جراحی زیبایی درشت کردن چشم جراحی زیبایی چشم و پلک تنها در جراحی بلفاروپلاستی خلاصه نمی شود. برخی از افرادی که علاقه زیادی به افزایش

مزایای بوتاکس اطراف چشم

مزایای بوتاکس اطراف چشم

مزایای بوتاکس اطراف چشم امروزه تزریق بوتاکس نقش مهمی در حوزه های زیبایی و درمانی ایفا می کند. یکی از مهم ترین کاربردهای بوتاکس، افزایش

هزینه بوتاکس چانه

هزینه بوتاکس چانه

مزایا، معایب و هزینه های بوتاکس چانه بوتاکس می ‌تواند به بهبود نواحی ناهموار چانه کمک کند. در برخی افراد، به دلیل تنش عضله منتالیس،

مطالب مرتبط

لیفت آندوسکوپی ابرو
لیفت ابرو و پیشانی
Avatar

لیفت آندوسکوپی ابرو

لیفت آندوسکوپی ابرو افزایش و تکمیل زیبایی چشم ها و ابروها برای هر فرد زیباپسندی حائز اهمیت خواهد بود. افزایش سن از مهم ترین دلایل

مطالعه مقاله »
هزینه لیفت پیشانی
لیفت ابرو و پیشانی
Avatar

هزینه لیفت پیشانی

هزینه لیفت پیشانی افزایش اعتماد به نفس یکی از مهم ترین دستاوردهای استفاده از روش های زیبایی یا جراحی های زیبایی به شمار می آید.

مطالعه مقاله »
انواع لیفت پیشانی
لیفت ابرو و پیشانی
Avatar

انواع لیفت پیشانی

انواع لیفت پیشانی یکی از تکنیک های جوان سازی پوست پیشانی و زیبایی چهره، لیفت پیشانی است. این روش زیبایی به دلیل نتایج مطلوبی که

مطالعه مقاله »
لیفت پیشانی بدون جراحی
لیفت ابرو و پیشانی
Avatar

لیفت پیشانی بدون جراحی

لیفت پیشانی بدون جراحی افزایش سن و ظاهر شدن چین و چروک ها روی پیشانی، استفاده از روش های زیبایی برای زیبا پسندان یک انتخاب

مطالعه مقاله »